معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: مدیران مدارس در شناسایی و جذب بیسوادان و کم سوادان نقش ویژه ای دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ محمدرضا نجفی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی در جلسه مدیران مدارس و راهبران آموزشی اظهارداشت:فقدان سواد یکی از مهمترین معضلات مقوله تعلیم وتربیت است که بایستی درراستای ریشه کن کردن آن بطور جدی اقدام شود.

وی خطاب به مدیران و راهبران آموزشی گفت: مدیران مدارس باید نهایت همکاری را در شناسایی و جذب بیسوادان و کم سوادان داشته باشند تا بتوانیم آمار بیسوادی در استان و منطقه را به حداقل ممکن برسانیم.

نجفی افزود: مدیران مدارس بایستی در خصوص مدارس خود تصمیم های مناسب اتخاذ کنند تا فرصت کافی برای بررسی مسائل تربیتی داشته باشند و تمامی اقدامات خود را مستند سازی کنند .

وی افزود: با توجه به اینکه شکل گیری شخصیت اجتماعی دانش آموزان در مدارس اتفاق می افتد لذا مدیران بیش از پیش باید دغدغه فرهنگی وتربیتی داشته باشند و به مسائل تربیتی توجه و عنایت خاصی داشته باشند که این امر می بایست بامشارکت انجمن اولیا و مربیان و شورای دانش آموزی با ظرافت خاصی انجام گیرد.

انتهای پیام/م

مدیران مدارس در شناسایی و جذب بیسوادان و کم سواداننقش موثری دارند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.