صدور کد شناسایی برای 35 واحد طلاسازی

رئیس اداره استاندارد مهاباد گفت :بیش از 98 درصد واحدهای طلاسازی مهاباد دارای کد شناسایی شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازصدور کد شناسایی برای 35 واحد طلاسازی مهاباد مهاباد ،رئیس اداره استاندارد مهاباد گفت: از ابتدای سال تاکنون 98 درصد واحدهای طلا و جواهرسازی مهاباد که 35 واحد را شامل می شود، دارای کد شناسایی شده اند.

خیری افزود: نظارت کامل بر تعیین عیار طلا و جواهرات 36 واحد طلاسازی شهرستان انجام شده وبه98 درصد آنها پروانه کاربرد علامت استاندارد اعطا شده است.

رئیس اداره استاندارد مهاباد با بیان اینکه  در سال جاری 914 مورد بازرسی از واحد های تولیدی، خدماتی و مراکز صنفی انجام شده؛ادامه داد: 31 مورد نیز نمونه برداری شده  که با بررسی نتایج این بازرسی ها، سه مورد ابطال پروانه صورت گرفته و 15 مورد اخطار و تذکر نیز به واحد های متخلف داده شده است.
خیری ادامه داد : اداره استاندارد شهرستان مهاباد ، نظارت کلی بر شهرهای جنوب آذربایجان غربی  دارد و برای کنترل کیفی کالاهای صادراتی مشمول مقررات استاندارد اجباری و به منظور جلوگیری از صدور و ورود کالاهای نامرغوب و حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان و رقابت با کالاهای مشابه خارجی؛ 202 گواهینامه صادراتی در جنوب استان برای بیش از هفت هزار تن کالا که عمده آنها خشکبار است، صادر شده است.
وی اظهار داشت:تاریخ انقضای پروانه کاربرد علامت استاندارد برای کالاها ،3 ساله می باشد که پس از اتمام برای تمدید آن باید وضع واحد توسط ماموران و نمایندگان اداره استاندارد بازبینی شود.

 انتهای پیام/خ

صدور کد شناسایی برای 35 واحد طلاسازی مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالرحمان محمدی
۲۰:۳۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
جواب آزمون طلاسازی