استاندار قزوین بر همکاری دستگاه‌های اقتصادی و اجرایی استان در جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در دیدار با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و نمایندگان شرکت رنو پارس گفت: با توجه به فراهم بودن زیرساخت‌های ارتباطی و موقعیت استراتژیک استان و نیروی انسانی متخصص و ماهر، استان قزوین مکانی امن برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی است.

زاهدی از استان قزوین بعنوان ۸ منطقه صنعتی در کشور نام برد و افزود: اکثر صنایع بزرگ مستقر در استان خصوصی هستند و این یکی از ظرفیت‌ها و پتانسیل مثبت استان در استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

استاندار از بررسی ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در استان در آینده نزدیک در صحن علنی مجلس خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تصویب ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در قزوین بتوان زمینه جذب بیشتر سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم کرد.

در ابتدای این نشست مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین طی گزارشی از وضعیت شهرک‌های صنعتی خرمدشت و حکیمیه که مورد نظر مدیران ارشد گروه فنی شرکت خودروسازی رنو پارس است از فراهم کردن تمامی زیرساخت‌ها خبر داد.

حمیدرضا خانپور افزود: ظرفیت و پتانسیل این دو شهرک برای سرمایه گذاری خارجی مهیا است و این شرکت آمادگی کامل برای حضور این سرمایه گذاران را دارد.

طبق قرارداد سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و رنوی فرانسه در فاز نخست حدود ۶۶۰ میلیون یورو با اشتغال زایی بیش از ۶ هزار نفر در بخش خودروسازی کشورمان سرمایه گذاری می‌کند که ۲۰ درصد از سهام متعلق به شرکت از سازمان گسترش گسترش و نوسازی صنایع ایران، ۲۰ درصد بخش خصوصی و ۶۰ درصد سهام در اختیار شرکت فرانسوی رنواست.

انتهای پیام/

دیدار استاندار قزوین  با مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.