مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: از ابتدای ماه صفر تا صبح امروز 6 هزار و 534 زائر اربعین حسینی در این استان اسکان یافته اند.

اسکان اضطراری زائران اربعین در ایلام از مرز 6 هزار و 500 نفر گذشت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمد سلیمانی اعلام کرد : این تعداد زائر در مساجد و پایگاه های امدادرسانی این جمعیت و 2 اردوگاه اسکان زائران در مرز مهران اسکان یافته اند.


وی اظهار کرد : همچنین این جمعیت از زمان آغاز سفر زائران اربعین حسینی(ع) تا صبح امروز به مصدومان 79 حادثه اعم از جاده ای و غیر جاده ای امدادرسانی کرده است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با بیان اینکه از این حوادث که هشت فقره آن مربوط به سوانح رانندگی بوده، تاکید کرد : از این تعداد 77 نفر توسط این جمعیت به مراکز درمانی منتقل و مابقی سرپایی مداوا شده اند.


وی افزود : عملیات امداد رسانی این جمعیت به زائران اربعین حسینی از هشتم آبان ماه جاری آغاز و تا 28 آبان ماه بازگشت زائران از عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.


جمعیت هلال احمر در ایام اربعین سال گذشته به 28 هزار و 422 زائر در مسیرهای منتهی به شهرستان مهران خدمات درمانی و امدادی ارائه کرد و 22 هزار و 663 زائر در شهرستان مرزی مهران توسط این جمعیت در 14 مکان اسکان داده شدند.

 

انتهای پیام/ه

 

اسکان زائران اربعین حسینی در مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.