معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر جذب نيروهای جوان و متخصص استان توسط صنايع با همكاری اداره كل كار هرمزگان تاكيد كرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس بهروز اكرمی معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در نشست كميسيون كارگری استان هرمزگان با اشاره به وجود نيروی متخصص و آماده به‌كار جوان درهرمزگان بر لزوم جذب اين نيروها توسط صنايع با همكاری اداره كل كار استان تاكيد كرد.

وی گفت: موقعيت استان هرمزگان به گونه ای است كه بسياري از صنايع مستقر در آن در بازار ملی و منطقه‌ای حضوری مستمر و چشمگير دارند و اين موضوع فرصتی برای توسعه استان است .

 معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: مديران صنايع توجه داشته باشند كه در محدوده استان هرمزگان فعاليت می كنند و به‌همين لحاظ  باید پاسخگويی به مطالبات قانونی و بحق مردم هرمزگان را در دستور كار خود قرار دهند.

رئيس كميسيون كارگری استان هرمزگان با اشاره به اصلی ترين مطالبه مردم استان از صنايع، گفت: در حال حاضر مسئله اشتغال مهم ترين مطالبه عمومی است كه بايد به آن توجه ويژه‌ای شود و استانداری هرمزگان نيز به‌ عنوان نهاد حاكميتی و از طريق دستگاه‌های ذيربط اين موضوع را دنبال و موارد استخدامی در صنايع را با دقت بررسی خواهد كرد.

اكرمی افزود: صنايع هرمزگان اولويت ها و نياز خود را در زمينه استخدام نيرو به اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان اعلام كنند و برای هرگونه به‌كارگيري نيرو با اين اداره كل هماهنگی های لازم را به عمل آورند.

معاون استاندار هرمزگان گفت: پرداخت مطالبات كارگری استان از جمله مسائلی است كه با دقت از طريق دبيرخانه كميسيون كارگری استان به‌طور مستمر رصد می شود و كارفرمايان موظفند در كوتاه‌ترين زمان ممكن معوقات كارگران خود را به حداقل رسانده و آن را بروز رسانی كنند.

انتهای پیام/ف


جذب نيروی صنايع هرمزگان با همكاری اداره كل كار استان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.