فرمانده انتظامی خوزستان گفت:وضعیت نظم و انتظام مرز‌های خوزستان با عنایت خداوند متعال و محبت و عشق همه همکارانم به حضرت اباعبدلله الحسین (ع) قابل قبول است.

برقراری نظم و امنیت در مرز‌های خوزستان /عبور بالغ بر یک میلیون 200 هزار زائر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار حیدر عباس زاده، فرمانده انتظامی خوزستان اظهار کرد: وضعیت خدمت رسانی نیروی انتظامی به زائران اربعین حسینی مطلوب و قابل قبول است.

وی افزود: از ابتدای سال همکاران نیروی انتظامی و مرزبانی با فعال کردن کمیته امنیتی ـ انتظامی ستاد اربعین و برگزاری جلسات متعدد برای تأمین امنیت زائران تمهیدات خوبی اندیشیده و اجرا کرده اند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از ابتدای ورودی به استان خوزستان تا نقطه صفر مرزی با حضور پایگاه های ثابت و سیار در کنار نیروهای ساماندهی شده استان های معین به لطف خدا و عشق و محبت حضرت اباعبدلله (ع) وضعیت مطلوب و قابل قبول است.

سردار عباس زاده یادآور شد: نیروی انتظامی و مرزبانی برنامه ریزی مناسب و پیگیری های خوبی داشتند که نتیجه آن عبور بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از ابتدای ایام صفر تاکنون از مرزهای خوزستان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: به لطف خدا تا این لحظه کوچک ترین حادثه انتظامی و امنیتی نبوده و امیدوار هستیم که این روند تا پایان سفر اربعین تدام داشته باشد.

انتهای پیام/م

وضعیت خدمت رسانی پلیس به زائران مطلوب و قابل قبول است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.