مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از برپایی 6 نمایشگاه سراسری و استانی صنایع دستی و سوغات استان های کشور به مناسبت اربعین در ایلام خبر داد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت اربعین در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، عبدالمالک شنبه زاده اعلام کرد : 2 نمایشگاه سراسری با حضور 15 استان کشور در شهر ایلام و چهار نمایشگاه استانی نیز در شهرهای مهران، ایوان، دهلران و شباب برپا شده است.


وی با بیان اینکه این تعداد نمایشگاه از امروز تا پایان آبانماه جاری دایر است، گفت : انواع صنایع دستی و سوغات استان های ایلام، کردستان، کرمانشاه، لرستان، همدان، آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، قم، مرکزی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویر احمد در این نمایشگاه ها در معرض فروش قرار می گیرد.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام تاکید کرد : محصولات این نمایشگاه به مناسبت بازگشت زائران اربعین و در خروجی های استان برپا شد و محصولات آن با تخفیف 10 تا 15 درصد عرضه می شود.


شنبه زاده، برپایی سیاه چادر به منظور انجام فعالیت های عشایری مختص هر استان و پخت نان و غذاهای محلی را از برنامه های جنبی این نمایشگاه ها عنوان کرد

 

انتهای پیام/ه

 

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.