سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت:هدف تیم والیبال بانک سرمایه حضور در جام باشگاه‌های جهان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه شامگاه سه شنبه در حاشیه بازی والیبال تیم شهرداری ارومیه با بانک سرمایه افزود: بازی در فضای سنگین و پر از تماشاگر ارومیه‌ای برای هر تیمی سخت است.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه با اشاره به اینکه هدف این تیم حضور در جام باشگاه های جهان است، گفت: بازیکنان سرمایه هدف قهرمانی را در سر دارند و می خواهند این نتیجه را حفظ کنند تا بتوانند به خواسته خود که حضور در جام باشگاه های جهان است، برسند.

وی ادامه داد: بازیکنان سرمایه بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستند قدرت خود را از اول تا انتهای بازی حفظ کنند و با وجود مصدومیت سیدمحمد موسوی در ست دوم بازیکن ارزنده دیگری جایگزین او شد.

وی با اشاره به اینکه تیم شهرداری ارومیه یک تیم قدرتمند است، افزود: بازی با تیم شهرداری ارومیه برایم افتخار است، زیرا بازیکنان ارومیه والیبال را درست و دقیق بازی می‌کنند و هدفشان تنها برد و باخت نیست و این خود بزرگترین حسن یک تیم قدرتمند است.

سرمربی تیم بانک سرمایه ادامه داد: تیم شهرداری ارومیه به وقت نیاز دارد تا بتواند این قدرت خود را به نمایش بگذارد و تماشاگران و هواداران تیم شهرداری اگر کمی تحمل کنند میتوانند قهرمانی تیم خود را جشن بگیرند.

انتهای پیام//ن.م

بازی در فضای سنگین و پر از تماشاگر ارومیه‌ای برای هر تیمی سخت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.