مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی بر لزوم استانداردسازی سیستم گرمایشی در مدارس مناطق محروم استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،منصور جلایر اظهار داشت: انتظاری که از آموزش و پرورش استان وجود دارد این است که برای استانداردسازی سیستم گرمایشی در سراسر استان به ویژه مناطق کم‌برخوردار قدم بردارد.

وی با اشاره به  اینکه در این زمینه ابلاغیه‌های موردنیاز به سازمان آموزش و پرورش همچنین سازمان تجهیز و نوسازی مدارس آذربایجان غربی ارسال شده است، گفت : بنابراین باید متولیان امر در راستای تجهیز مدارس به سیستم‌های گرمایشی استاندارد اقدام کنند چرا که در غیر این صورت باید پاسخگو باشند.

جلایر با اشاره به وقوع آتش سوزی در مدرسه شین‌آباد اشنویه  و عواقب ناگوار آن بر لزوم تلاش برای پیشگیری از وقوع حوادث مشابه تاکید کرد.

مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: در این میان استفاده از وسایل استاندارد و مجوزدار در مناطق محروم بیشتر مورد تاکید قرار می‌گیرد چرا که در صورت بروز حادثه ناگوار از جمله آتش سوزی و ... امکانات برای اطفاء حریق، درمان و .... در این شهرستان‌ها کمتر است همچنین برای کم کردن دامنه حادثه نیز اطلاعات کافی در بین مردم وجود ندارد.

جلایر اضافه کرد: از عموم شهروندان به ویژه دستگاه‌های اجرایی از جمله آموزش و پرورش تقاضا می‌شود در هنگام خرید، ضمن توجه به نشان استاندارد کالا به برچسب و رده انرژی آن توجه داشته باشند و برای اطلاع بیشتر از رده‌های انرژی بخاری به پورتال استانی اداره کل استاندارد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ع

لزوم استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس در مناطق محروم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.