معاون کمیته امداد استان سمنان از ایجاد ۶۲۱ فرصت شغلی و خودکفایی برای مددجویان این استان در دو بخش شهری و روستایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت : پرداخت تسهیلات اشتغال به نیازمندان جویای کار باهدف توانمندسازی افراد تحت حمایت، به‌ویژه مناطق محروم، روستایی و جوانان دانش‌آموخته جویای شغل صورت گرفته است.

 

وی افزود : در هفت ماه نخست امسال 621 طرح اشتغال‌زایی و خودکفایی در 2 بخش شهری و روستایی با اعتبار 15 میلیارد و 960 میلیون تومان در این استان اجرا شد.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با اشاره به عمده مشاغل ایجادشده روستایی گفت: 191 طرح دام‌پروری، 45 طرح صنایع‌دستی، 25 طرح کشاورزی، 7 طرح صنعتی و معدنی و یک طرح پروش آبزیان بوده است.

 

خدابنده افزود: طرح اشتغال‌زایی و خودکفایی ایجادشده در بخش شهری 318 طرح با اعتبار 11 میلیارد و 193 میلیون تومان و 303 طرح اشتغال‌زایی روستایی با اعتبار چهار میلیارد و 767 میلیون تومان اجراشده است.

 

وی با اشاره به این‌که تعداد طرح‌ها ایجادشده روستایی نسبت به هفت ماه نخست سال گذشته سه برابر رشد داشته است ادامه داد: در هفت ماه نخست سال گذشته 108 طرح اشتغال با اعتبار یک میلیارد و 299 میلیون تومان ایجاد شد.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه اولویت پرداخت تسهیلات و کمک‌هزینه‌ها برای ایجاد اشتغال در مناطق محروم و روستایی است گفت : ایجاد اشتغال پایدار، توانمندی افراد تحت حمایت و زنان سرپرست خانوار از اهداف کمیته امداد است.


انتهای پیام / ه


ایجاد ۶۲۱ فرصت شغلی برای مددجویان استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.