قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس گفت: از پارسال تاکنون بیش از ۷۰۰ ساعت برنامه از صدا و سیمای این مرکز در حوزه خانواده تولید و پخش شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سید حسین حقایقی قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس در سومین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده که با حضور مسئولان، کارشناسان و مشاوران حوزه بانوان ادارات شیراز برگزار شد، اظهار کرد: پارسال بیش از ۴۷۸ ساعت و از ابتدای امسال تاکنون ۲۴۶ ساعت برنامه از صدا و سیمای مرکز فارس در حوزه خانواده تولید و پخش شده است.

پژوهش معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس نیز بیان کرد: برنامه سازی در صدا و سیما به دلیل برآوردن همه سلایق سخت است، اما از برنامه سازان انتظار داریم در مورد مسائلی که خانواده‌ها را تهدید می‌کند برنامه‌های بیشتری تولید کنند.

دستغیب مدیر کل دفتر امور بانوان استانداری هم در این نشست از تشکیل ۲۰۶ شورای آموزشی، پژوهشی و بهداشتی برای تشکیل کارگروه خانواده خبر داد.

در این نشست عملکرد صدا و سیمای مرکز فارس در تولید برنامه در زمینه خانواده و زنان بررسی شد و اعضای کارگروه نظرات و پیشنهادات خود را در زمینه تولید برنامه برای خانواده‌ها ارائه کردند.

انتهای پیام/ن

تولید بیش از ۷۰۰ ساعت برنامه از صدا و سیمای مرکز فارس در حوزه خانواده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار