نزدیکی داستان فراز و فرودهای فرشتگان به فصل آخر + فیلم

سپرده گذاران تعاونی فرشتگان در یکی از شعبه های موسسه مالی و اعتباری کاسپین، کارهای خود را پیگیری می‌کنند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ سپرده گذاران تعاونی فرشتگان، یکی از موسسات مالی غیرمجاز ادغام شده در کاسپین به این موسسه رجوع کرده و کارهای خود را در این مکان انجام می‌دهند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
 

پیگیری کار سپرده گذاران تعاونی فرشتگان در موسسه مالی کاسپین + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
-
۱۵:۲۷ ۱۸ آبان ۱۳۹۶
چرا گزارشی میسازید که یکطرفه قضاوت میکند؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
سپرده گذاران کاسپین باید دهها موضوع را توضیح دهد که یکی از موارد مغفول مانده این است که به موجب کدام حکم یا قانون از شهریور 94 پرداخت سود به سپرده گذاران کاسپین معوق مانده است در حالی که در چهار موسسه ادغام شده دیگر نظیر نور از زمان اعلام انحلال تعاونی های تشکیل دهنده تا انجام ادغام تعاونی ها که حداقل دو سال طول کشیده وبعضا در حال انجام است همگی سپرده گذاران سود خود را طبق قراردادهای قبلی با تعاونیها دریافت نموده اند و حتی یک روز هم از سپرده هایشان کسر نشده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
در مورد موسسه مجاز کاسپین مردم در این موسسه سپرده گذاشته بودند و به شعب این موسسه مراجعه کرده بودند. یعنی در واقع عضو تعاونی فرشتگان نبودند که بعد حسابهایشان به این موسسه منتقل شود بلکه راسا طبق تائید بانک مرکزی و موسسه کاسپین و قرارداد با مهر و امضا کاسپین داشته اند و این بعد از دادن مجوز به این موسسه بوده است . پس چه ارتباطی بین سپرده مردم با کسری تعاونی فرشتگان وجود دارد ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
از مسئولان خواهشمندم با متخلفان برخورد جدی بکنند