مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: در ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی از نیروهای نیمه ماهر و ماهر استان استفاده خواهد شد.

بکارگیری نیروهای ماهر استان بوشهر در ساخت واحد دوم نیروگاه اتمیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالرسول کازرونی در نشست با مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: آموزش مهارت‌های لازم به نیرو‌های جویای کار از اهداف مهم سازمان فنی و حرفه‌ای است که با جدیت آن را دنبال می‌کنیم. در حال حاضر ۱۵ مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در استان فعال است که در رشته‌های و فنون مختلف به جوانان آموزش می‌دهند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر از بکارگیری نیرو‌های نیمه ماهر و ماهر آموزش دیده استان در ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی بوشهر خبر داد و افزود: طبق گفته مدیران سازمان انرژی اتمی، این موضوع در قرارداد فی مابین ایران و روسیه نیز آمده است.

کازرونی از تبدیل وضعیت مربیان آموزش فنی و حرفه‌ای خبر داد و افزود: در تبدیل وضعیت مربیان قراردادی و پرداخت حقوق و مزایای بروز آن‌ها از استان‌های پیشتاز کشور هستیم.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به تفاهم نامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با نهاد‌های مختلف اظهار داشت: بیش از ۵۰ تفاهم نامه کاری با نهاد‌های مختلف برای آموزش و بکارگیری نیرو‌های آموزش دیده سازمان امضاء شده که حوزه نفت و گاز و نیروگاه اتمی سرآمد آن‌ها هستند. انشاءالله جوانان عزیز استان با مراجعه به مراکز ما در سطح استان و فراگیری مهارت‌های مرتبط با نفت و گاز و نیروگاه اتمی، زمینه اشتغال خود را فراهم کنند.

انتهای پیام /پ

بکارگیری نیروهای ماهر استان بوشهر در ساخت واحد دوم نیروگاه اتمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.