عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان گفت: اعتراف می‌کنم تغییرات بدنه دولت مورد پسند اصلاح‌طلبان نیست اما باید به اختیارات رئیس جمهور احترام گذاشت.

اعتراف می‌کنم که تغییرات دولت مورد پسند اصلاح‌طلبان نیستعبدالله ناصری در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییرات در بدنه دولت دوازدهم گفت: اعتراف می‌کنم که تغییرات بدنه دولت مورد پسند اصلاح‌طلبان نیست ولی به هرحال رئیس جمهور اختیاراتی دارد که باید به آنها احترام گذاشت.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: در این شرایط دغدغه اصلاح‌طلبان جامعه مدنی، منافع ملی و مطالبات عمومی است که امیدواریم همه اینها با قوت پیش برود.

وی با بیان اینکه در کابینه اول روحانی هم اصلاح‌طلبان توصیه‌های دیگری به او داشتند، اظهار کرد: اما چون روحانی رئیس جمهور بود و دارای اختیارات بود، طبق همان ها تصمیم گرفت.

وی افزود: در این دوره هم علاوه بر اصلاح‌طلبان، دوستان نزدیک او نیز توصیه‌هایی مطابق توصیه‌های اصلاح‌طلبان به وی داشتند، اما آقای روحانی تصمیمات خاص خود را اتخاذ کرد و نباید او را سرزنش کرد.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه بین اصلاح‌طلبان و روحانی اشتراک آرای وجود دارد، اظهار کرد: آقای روحانی هنوز گفتمان اصلاح‌طلبانه خود را دنبال می‌کند ولی به هر صورت اصلاح‌طلبان به این نکته واقف هستند که شرایط روحانی ویژه و سخت است.

ناصری ادامه داد: آقای روحانی اصلاح‌طلب نبوده و از همان اول هم اعلام کرده بود که یک اصولگراست، اما گفتمانی به کار برد که مورد پسند اصلاح‌طلبان قرار گرفت و نهایتاً در نظرسنجی‌ها نامزد مورد حمایت شد.

عضو شورای مشورتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه اصلاح‌طلبان و کسانی که به روحانی رأی دادند باید توجه کنند که او شرایط سختی را از نظر داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی دارد، تأکید کرد: روحانی باید به مطالبات جامعه توجه کند و جامعه رأی‌اش، مطالبات سیاسی و اقتصادی زیادی داشتند و فکر می‌کنم رئیس جمهور به این نکات توجه دارد و سعی می‌کند که بخشی از مشکلات اقتصادی و مطالبات سیاسی را حل کند.

 

انتهای پیام/

انتقاد اصلاح طلبان نسبت به تغییرات در دولت دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۷ آبان ۱۳۹۶
روحانی دوستت داریم .
آخرین اخبار