صداوسیمای مرکز قزوین تجمع عزاداران حسینی را در روز اربعین پوشش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ بگفته اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین، تجمع عزاداران حسینی در آوج نخستین بخش از پوشش رسانه‌ای روز اربعین است که از ساعت ۹ صبح آغاز و در شبکه قزوین منعکس می‌شود.

اکبری افزود: در بخش دوم، عزاداری مردم قزوین در تپه نورالشهداء در رسانه منعکس می‌شود که این برنامه از ساعت ۱۱ تا ۱۳ بطول خواهد انجامید و در بخش سوم هم عزاداری مردم الوند در بعد از ظهر روز اربعین از ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه قزوین پخش خواهد شد.

وی اضافه کرد: پوشش نماز ظهر روز اربعین در رسانه از دیگر برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین است که بصورت ویژه‌ای به آن پرداخته خواهد شد.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: معاونت فنی صداوسیمای مرکز قزوین برای پوشش تجمع عزاداران حسینی در استان ۲ گروه واحد سیار و تجهیزات فنی لازم را پیش بینی و برای استقرار در محل اجرای برنامه‌ها آماده کرده است.

اکبری افزود: پخش زیر نویس و تیزر پوشش رسانه‌ای تجمع عزاداران حسینی استان و همچنین انعکاس این موارد در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های صداوسیمای مرکز قزوین در حوزه اطلاع رسانی دراین بخش است.

انتهای پیام/

پوشش رسانه ای مراسم عزاداری در اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار