عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: سرپرست و مدیرعامل باشگاه ‌گل‌گهر سیرجان یک ماه از هر گونه فعالیت فوتبالی تعلیق هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالله سمامی، عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت سرپرست و مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان به دلیل اتفاقات و شایعاتی که در مورد جادوگری در دیدار این تیم مقابل خونه‌به‌خونه بابل در هفته یازدهم لیگ دسته اول مطرح شد، گفت: مدتی است کمیته اخلاق به زمینه جادوگری ورود کرده و از زمانی هم که مرتضی تورک به عنوان رئیس کمیته اخلاق انتخاب شده‌ است،‌ دستور دادند تا به این موضوع رسیدگی جدی شود و ما هم این کار را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی افزود: در دیدار گل‌گهر و خونه‌به‌خونه این مسئله آشکار شد و با دستور تورک فعلاً مدیرعامل و سرپرست باشگاه گل‌گهر به مدت یک ماه از هر گونه فعالیتی تعلیق هستند.

سمامی در پاسخ به این سؤال که « باشگاه‌ گل‌گهر به این مسئله اعتراض دارد که چرا فقط سرپرست و مدیرعامل این تیم محروم شده‌اند و هیچ حکمی علیه تیم خونه‌به‌خونه صادر نشده است؟» تصریح کرد: این دو نفر بر اساس موضوعی که مدنظر کمیته اخلاق بوده تعلیق شده‌اند و قرار نیست همه را محروم کنیم.

انتهای پیام/ب

مدیرعامل و سرپرست گل‌گهر سیرجان یک ماه تعلیق شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار