تیم فوتسال بانوان سیاه جامگان خراسان رضوی در مصاف با تیم پالایش نفت آبادان بازی را به میهمان واگذار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  این بازی در دور رفت هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور با نتیجه هشت بر چهار به سود تیم پالایش نفت آبادان در سالن شهید بهشتی مشهد پایان یافت.


فاطمه شریف سرمربی تیم فوتسال بانوان سیاه جامگان خراسان رضوی گفت: بازیکنان این تیم با به کارگیری همه تلاش خود تواستند مقابل تیم پرقدرت پالایش نفت آبادان که از ابتدای لیگ گلی از حریف نخورده بود چهار گل را راهی دروازه حریف کنند.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان تیم سیاه جامگان بازیکنان بسیار جوان وبا انگیزه هستند ابراز امیدواری کرد با جدیت و تلاش بیشتر در بازی‌های بعدی پیروز میدان باشند.

جدیدی زاده سرمربی تیم پالایش نفت آبادان هم با اشاره به بازی سخت امروز از حضور گسترده تماشاچیان و میزبانی تیم سیاه جامگان خراسان رضوی قدردانی کرد

هم اکنون تیم پالایش نفت ابادان در صدر جدول لیگ برتر فوتسال بانوان کشور است و تیم سیاه جامگان در رده چهارم این رقابت‌ها قراردارد.

تیم فوتسال بانوان سیاه جامگان بیست وچهارم آبان در تهران میهمان تیم دانشگاه آزاد و تیم پالایش نفت آبادان در اهواز میزبان شهرداری رشت است.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.