رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان خواف با اشاره به تهدیدات نرم افزاری از سوی دشمنان نظام اسلامی گفت: دشمن همواره به دنبال اختلاف افکنی در جامعه اسلامی است.

هر کجا لازم باشد در دفاع از حقوق مردم ورود خواهیم کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تکریم رئیس دادگستری خواف بر لزوم وجود وحدت، روحیه کار و تلاش در جامعه کنونی اسلامی تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان خواف با اشاره به تهدیدات نرم افزاری از سوی دشمنان نظام اسلامی گفت: دشمن همواره به دنبال اختلاف افکنی در جامعه اسلامی است.

وی افزود: هر فرد مسلمان باید به عنوان نماد اسلام واقعی و اسلام ناب محمدی (ص) مطرح باشد. در این صورت نتیجه وحدت و بصیرت مردم و مسلمانان در برابر دسیسه‌های دشمنان متجلی و متبلور خواهد شد.

این مقام قضایی با تقدیر از وحدت موجود بین فرق مختلف؛ همدلی و همراهی علمای شیعه و تسنن را بسیار ارزشمند دانست و افزود: برای ما اجرای قانون و شرع مقدس اهمیت بسیار زیادی دارد و از آنجا که قوانین ما یا عین فقه اسلامی است و یا برگفته از آن؛ به اجرای آن افتخار می‌کنیم.

وی رعایت حقوق شهروندی را یکی از محور‌های اقدامات مجموعه قضایی استان خراسان رضوی دانست و افزود: در این زمینه بحمدالله اقدامات خوبی به انجام رسیده است.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری بهره گیری از وجود علما، روحانیت، بزرگان و ریش سفیدان را در بهسازی جامعه و سالم سازی اجتماعی مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: توجه به فرهنگ صلح و سازش از دیرباز در جامعه ایران ارزشمند بوده و هم اکنون شورا‌های حل اختلاف که از نیرو‌های خدوم مردمی تشکیل شده اند عهده دار این رهیافت هستند.

رئیس شورای قضایی استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دادگستری با کمک مردم در مناطق مختلف استان موفقیت‌های بسیار خوبی به دست آورده و در برخی موارد شاهد کاهش ۶۰ درصدی جرایم خشن در بعضی مناطق بوده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری یکی از راهبرد‌های اصولی مجموعه قضایی استان را دفاع از حقوق عامه دانست و خاطر نشان کرد: براساس تکلیف قانونی و تأکیدات مقام عظمای ولایت هر جا لازم باشد در دفاع از حقوق مردم ورود خواهیم کرد و خواسته مردم از مسئولان انجام وظایف دقیق قانونی خویش است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و خدمات انجام شده جناب آقای شفیعی تقدیر و جناب آقای رضا زاده به عنوان رئیس دادگستری شهرستان خواف معرفی شد.

انتهای پیام/ز

دشمن همواره به دنبال اختلاف افکنی در جامعه اسلامی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.