شهدای فارس در موکب احمدبن موسی (ع) به زائران معرفی می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ افسانه نجمی مسئول کمیته خواهران موکب احمدبن موسی (ع) گفت: در این موکب برنامه شبی با شهدا به‌منظور معرفی و تبیین سیره شهدای استان فارس به‌صورت روزانه در بخش خواهران برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیته خواهران موکب احمدبن موسی (ع) متشکل از ۱۶ نفر از خواهران متخصص در زمینه‌های مختلف از جمله فنی، تأسیسات، فرهنگی، تبلیغاتی، طلبه و راوی دفاع مقدس است که در بخش‌های پذیرش، اسکان، امنیت و فرهنگی در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

نجمی ادامه داد: برگزاری نماز‌های یومیه به صورت جماعت، بیان احکام ویژه بانوان قبل از نماز‌های یومیه، مسابقات فرهنگی با رویکرد سبک زندگی اسلامی و اهدای هدیه به آنان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته است.

وی معرفی و تبیین سبک زندگی شهدای استان فارس را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کمیته برشمرد و گفت: در کنار خیمه‌های خواهران، خیمه مهدکودک برپا شده است و خواهران خادم مربی کودک در ساعات استراحت خودشان به مدت ۲ ساعت در صبح‌ها و ۲ ساعت بعدازظهر‌ها در خدمت کودکان زائران هستند.

نجمی با بیان اینکه مراسم‌های عزاداری ویژه بانوان با حضور مبلغ و مداح خواهر به صورت روزانه در این بخش خواهران اجرا می‌شود، اظهار داشت: برنامه شبی با شهدا و روایتگری سیره شهدا هر شب با حضور خواهران خادم که راوی دوران دفاع مقدس هستند، اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ر

تبیین سبک زندگی شهدای فارس در موکب احمدبن موسی (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.