دبیر ستاد اربعین استان مرکزی گفت: زائران اربعین بدون روادید نمی‌توانند از کشور خارج شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ عسگری دبیر ستاد اربعین استان مرکزی گفت: هر یک از افرادی که تصمیم به شرکت در پیاده روی اربعین حسینی (ع) را دارند باید با در دست داشتن روادید به مرز‌ها مراجعه کنند و در غیر این صورت نمی‌توانند از کشور خارج شوند.

عسگری افزود: موکب ستاد اربعین این استان با پذیرایی پنج تا ۱۰ هزار زائر در هر وعده غذایی در مرز مهران به طور متوسط روزانه از حدود ۳۰ هزار زائر پذیرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در موکب استان مرکزی علاوه غذا با میان وعده‌های سیب و فتیر از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می‌شود اضافه کرد: خادمان استان مرکزی با پخت ۲۰ تن سیب زمینی و ۳ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم تخم مرغ آماده پذیرایی از زائران حرم امام حسین (ع) در برگشت ازعراق هستند

دبیر ستاد اربعین استان مرکزی به موکب‌های این استان در عراق هم اشاره کردو ادامه داد: ستاد اربعین حسینی (ع) استان مرکزی در موکب صحن حضرت زهرا (س) مرقد امام علی (ع) و موکب شهر کاظمین در مجاورت بارگاه امامین جوادین (ع) در عراق هم به زائران خدمات رسانی می‌کند.

وی بیان کرد: خدمات رسانی ستاد اربعین استان مرکزی به طور ویژه به زائران حرم حسینی (ع) از ۱۰ روز قبل از اربعین آغاز شد و این خدمات تا چها روز بعد از این اربعین نیز ادامه دارد.

انتهای پیام / ج

داشتن ویزا شرط خروج از مرز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.