فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از کشف ۴۷۱ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک و حشیش خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی استان فارس گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند یک نفر قاچاقچی اقدام به ورود محموله‌های سنگین مواد مخدر از نوع تریاک از استان‌های شرقی به استان فارس کرده و در یک منزل نگهداری می‌کند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل مورد نظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به آن مکان اعزام شدند.

سردار احمد علی گودرزی افزود: در بازرسی از منزل این فرد، ۲۷۱ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه اسلحه گرم کشف و در این خصوص ۵ نفر متهم دستگیر شدند.
این مقام انتظامی با اشاره به کشف مواد مخدر در شهرستان داراب گفت: مأموران انتظامی این شهرستان پس از اطلاع یافتن از حمل مقادیری مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودرو پراید، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: با تلاش مأموران، خودرو مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی توقیف و در بازرسی از آن ۱۵۱ کیلوگرم حشیش کشف و در این خصوص راننده خودرو دستگیر شد.

سردار گودرزی گفت: همچنین مأموران انتظامی شهرستان خرم بید با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کهکیلویه و بویر احمد، یک دستگاه خودرو تریلر را در ایستگاه بازرسی شناسایی و توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو نیز ۴۹ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ نفر متهم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار