مالک باشگاه نفت تهران در نشست با بازیکنان این تیم بدون اینکه صحبتی از پرداخت مطالبات آن ها کند، درخواست های عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  حمیدرضا جهانیان، مالک باشگاه نفت تهران عصر امروز(دوشنبه) برای رسیدگی به مشکلات مالی شاگردان حمید درخشان در محل تمرین این تیم نشستی را با آن ها برگزار کرد اما این امر بیشتر از آنکه نفتی ها را به آرامش برساند، جنجال های حاکم در این تیم را افزایش داد.

در این نشست جهانیان بدون اینکه برای پرداخت مطالبات بازیکنان نفت وعده ای به آن ها دهد از مصاحبه برخی علیه خودش شاکی شد و اعلام کرد دلخور است که چرا باید اخبار تیم نفت رسانه ای شود.

در این میان او حتی به امیر حسین فشنگچی اعلام کرد نبایست خبر نشست امروز اعضای تیم نفت با مالک باشگاه را منتشر کند که این امر منجر به قهر هافبک نفت و خروجش از جلسه شد.

در ادامه جلسه جهانیان اعلام کرد اگر بازیکنان نفت به اعتصاب خود پایان دهند و در تمرینات حاضر شوند به زودی تمام امکانات تمرینی را در  اختیار آن ها قرار می دهد. هرچند مالک باشگاه نفت تصمیم گیری برای بازگشت به تمرینات را برعهده شاگردان حمید درخشان گذاشت اما به سرمربی این تیم دستور داد از فردا نام هر بازیکنی که در تمرین حاضر نشد را در اختیار او قرار دهد.

مالک باشگاه نفت در اقدامی عجیب از بازیکنان درخواست کرده است با وجود مشکلات موجود علیه مدیریت مصاحبه نکنند تا او از فردا از بهترین رستوران های تهران برای آن ها غذا بیاورد.

پس از پایان صحبت های جهانیان و خروج او از جلسه بازیکنان باتجربه نفت مانند علیرضا عزتی، محسن بنگر، محمد نصرتی، هاشم بیگ زاده جلسه ای تشکیل دادند تا برای پایان اعتصاب تصمیم گیری کنند اما بعید به نظر می رسد این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام/

خروجی نشست بازیکنان نفت با جهانیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.