رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر گفت: یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات به صنعتگران مشاغل خانگی در بخش صنایع دستی این شهرستان اختصاص یافت.

اختصاص یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال به صنعتگران خانگی در ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالحمید خدایاری  رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر در حاشیه کارگروه خدمات اشتغال ایرانشهر اظهار داشت: با پرداخت یک سوم تسهیلات خود اشتغالی به بخش صنایع دستی این شهرستان موافقت شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این نشست مصوب شد که یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات ویژه در قالب وام ۵۰ میلیون ریالی به ۳۳ نفر از صنعتگران مشاغل خانگی بخش صنایع دستی ایرانشهر اعطا شود.

خدایاری افزود: متقاضیان دارای شرایط با نام نویسی در سایت مشاغل خانگی و بررسی احراز شرایط آنان توسط اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر و تایید اداره کار و تعاون بر اساس دستورالعمل، به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی خواهند شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایرانشهر گفت: با اعطای این تسهیلات شاهد اشتغالزایی و رونق اقتصادی در این شهرستان خواهیم بود که می‌تواند برای حفظ و نیز ترویج فرهنگ بومی منطقه موثر و مفید باشد.

انتهای پیام/ع

برگزاری کارگروه خدمات اشتغال در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار