رئیس کمیته امداد امام خمینی جیرفت گفت:حامیان نیکوکار 617 میلیون و 682 هزار تومان در شش‌ماهه نخست امسال به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد جیرفت کمک کردند.

رشد 100 درصدی جذب حامی در جیرفتبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ اسماعیل امیری، مدیر کمیته امداد شهرستان جیرفت بابیان اینکه تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام، ایجاد زمینه مشارکت افراد خیر و نیکوکار از اهداف اجرای طرح‌های اکرم ایتام و محسنین است، گفت: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های موفق کمیته امداد است، که مورد استقبال خوب حامیان خیر و نیکوکار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون 902 یتیم و 550 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جیرفت در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین موردحمایت مالی و معنوی حامیان خیر قرار دارند، تصریح کرد: این تعداد یتیم و فرزند محسنین توسط 3 هزار و 470 حامی حمایت مادی و معنوی می‌شوند.

امیری با اشاره به کمک 617 میلیون و 682 هزارتومانی حامیان خیر به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خود در شش‌ماهه نخست امسال افزود: از این میزان کمک حامیان خیر 126 میلیون و 695 هزار تومان مربوط به طرح محسنین و مابقی مربوط به طرح اکرام ایتام بوده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان جیرفت با اشاره به جذب 933 حامی جدید در شهرستان جیرفت در شش‌ماهه نخست امسال گفت: جذب این میزان حامی در شش‌ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابهِ سال قبل 100 درصد رشد داشته است.

وی بابیان اینکه تمام ایتام تحت حمایت کمیته امداد شهرستان جیرفت دارای حامی هستند، اظهار کرد: 24 فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد جیرفت فاقد حامی هستند که امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری برای این فرزندان محسنین نیز حامی جذب کنیم.

وی در توضیح ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد گفت: ایتام، فرزندان بدون سرپرستی هستند که از نعمت پدر یا مادر محروم هستند و فرزندان محسنین افراد دارای سرپرستی هستند که سرپرست آن‌ها یا ازکارافتاده، دارای بیماری صعب‌العلاج، دارای سرپرست زندانی و یا از فرزندان طلاق هستند که برای رفع مشکلات خود نیازمند حمایت و کمک‌های مردمی هستند.

امیری با اشاره به اینکه اجرای طرح‌های اکرام ایتام و محسنین محدود به ایام خاصی از سال نیست، افزود: در طول سال نیز خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و یا سایت اینترنتی این نهاد حمایت مالی و معنوی ایتام و فرزندان طرح محسنین را عهده‌دار شوند.

انتهای پیام/ح

کمک حامیان جیرفتی به ایتام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار