صدوقی گفت:مسجد مقدس جمکران در روز اربعین اجتماع بزرگ عزاداران حسینی و جاماندگان اربعین کربلا را رأس ساعت 15:30 در صحن جامع امام مهدی(عج) برگزار خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛ ابراهیم صدوقی ،سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران ،به تشریح برنامه‌های مسجد مقدس جمکران ویژه ایام اربعین با عنوان «عهد اربعینی» پرداخت و اظهار داشت: مسجد مقدس جمکران در روز اربعین اجتماع بزرگ عزاداران حسینی و جاماندگان اربعین کربلا را رأس ساعت 15:30 در صحن جامع امام مهدی(عج) برگزار خواهد کرد.

وی تصریح کرد: این اجتماع عظیم متشکل از هیئت‌های مختلف شهر قم بوده و با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدحسین مؤمنی و مداحی مداحان اهل‌بیت(ع) همراه است. در این مراسم زیارت اربعین نیز قرائت خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران در تبیین اقدامات صورت گرفته برای اسکان زائرین گفت: از ششم آبان ماه ظرفیت اسکان در مسجد مقدس جمکران را برای زائرینی که در مسیر رفت یا برگشت کربلای معلی هستند فعال کردیم و به‌طور متوسط امکان اسکان شبانه سه هزار نفر را در شبستان‌های این مکان مقدس داریم.

صدوقی با اشاره به اسکان حدود 75هزار زائر کربلا در سال‌های گذشته در شبستان‌های کربلا، بقیع، امیرالمؤمنین(ع) و حضرت زهرا(س) خاطرنشان کرد: چایخانه‌های صلواتی مسجد مقدس جمکران نیز در این ایام آماده خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی هستند.

انتهای پیام/ح

برگزاری اجتماع عظیم عزاداران حسینی همزمان با روز اربعین در مسجد مقدس جمکران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار