مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین گفت: ۹۰ درصد از عملیات اجرایی اربعین حسینی بر دوش سپاه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین امروز در جلسه ستاد اربعین در محل سالن اجتماعات پایانه تجاری شلمچه با بیان اینکه اتفاقات قابل تاملی از سوی سپاه در حال انجام است، افزود: سپاه علاوه بر حمایت و کمک به موسسات مردم نهاد در قالب پشتیبان، در تمامی کمیته های زیر مجموعه ستاد اربعین نیز حضور دارد.

وی گفت: ما از تمام ظرفیت راهیان نور اعم از حمل و نقل، اسکان، پشتیبانی، بیمارستان، نانوایی و بهره گیری از توان شبکه های عظیم جوانان خدمات گسترده ای را چه در داخل و چه در کشور عراق به زائران اربعین ارائه می کنیم.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین افزود: عده ای نیروهای بسیجی و سپاهی با حضور در عراق در شهر سامرا امکان اسکان و پذیرایی از زائران اربعین را مهیا کردند.

سلیمانی با تاکید بر کمک و همراهی تمامی اعضای ستاد اربعین کشور گفت: ستاد مردمی استقبال از زائران امسال به لحاظ کمی و کیفی نسبت به سال گذشته بسیار بهتر شده و اهتمام و هم افزایی نهادها، سازمان و موسسات مردم نهاد برای بهبود و ارتقاء خدمات رسانی به زائران در سطح بالایی قرار گرفته که حاصل آن نیز رضایت زائران و تردد آسان و سهل آنها از مرزهای سه گانه کشور در عبور به عراق است.

وی  افزود: امسال یک ظرفیت متمرکز در قالب موکب خدام الزوار الحسین به ظرفیت اسکان ۱۲ هزار در ۹ کیلومتری کربلا را راه اندازی کردیم که خادمان بسیجی در آنجا به ارائه خدمات به زائران می پردازند.

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج مستضعفین گفت: همچنین در بحث فرهنگی از ساعت هشت صبح به مدت ۴۵ دقیقه از موکب۱۱۲۰ پخش زنده برنامه حضور و تردد زائران اربعین در عراق را داریم، خوشبختانه سرمایه گذاری انجام شده در عراق رضایتمندی زائران را به دنبال داشته است.

سلیمانی با قدردانی از تمامی مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی و به ویژه مردم در خدمات رسانی به زائران افزود: نگاه مردم و مسئولان به خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین، نگاهی دلی است، همگی شاهد خروج بسیار خوب و روان زائران اربعین در مرزهای سه گانه کشور هستیم و امید است تا سال آینده این خدمات بهتر و بیشتر شود.

انتهای پیام/د

خدمات رسانی به زائران اباعبدالله الحسین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.