مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل از ۲۱ آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل گشایش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شفیع شفیعی، مدیرکل دفتر اموراجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل افزود:برگزاری نمایشگاه سراسری کتاب رویداد مهم فرهنگی و اجتماعی است که باید تمامی دستگاه ها در برگزاری شایسته آن تلاش و همکاری لازم بکنند.

وی گفت: نمایشگاه سراسری کتاب اردبیل از ۲۱ آبان ماه به مدت یک هفته در محل نمایشگاه بین المللی اردبیل که با تغییرات زیرساختی ظرفیت و امکانات مناسب و لازم برای برگزاری نمایشگاه های مختلف و برنامه های جانبی دیگر دارد با شرکت حدود ۳۰۰ ناشر از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

شفیعی تصریح کرد: در حاشیه نمایشگاه برنامه های فرهنگی مختلف از جمله رونمایی کتاب، نشست های کتابخوان تخصصی، شب شعر، حضور نویسندگان و تجلیل از کتاب های برگزیده سال و .... برگزار خواهد شد.

وی افزود: دانشگاه ها و آموزش و پرورش و سایر ادارات با اطلاع رسانی و هماهنگی مناسب تسهیلات لازم را برای بازدید اساتید، دانشجویان و دانش آموزان از نمایشگاه کتاب و تامین کتاب های مورد نیاز فراهم کنند تا استقبال قابل توجهی از این رویداد مهم به عمل آید .

انتهای پیام/ح

شرکت 300 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه کتاب اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.