فرمانده نیروی انتظامی شیراز از دستگیری باند مسلح سارقان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ دلاورالقاصی مهر فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز گفت: در راستای اجرای طرح مستمر مبارزه قاطع پلیس با سارقان، پس از اینکه ماموران گشتی پلیس شیراز، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی را مشاهده کردند و در یک عملیات پلیسی با شناسایی سارق، قصد دستگیری او را داشتند، اما سارق حرفه‌ای بدون توجه به ایست پلیس اقدام به فرار کرده است.

وی افزود: پس از فرار سارق در یک عملیات پلیسی هماهنگ با همکاری نیرو‌های کلانتری و یگان امداد، سارق با هویت ع-م در هنگام فرار با سرعت بسیار زیادی که موجب ایجاد ترس و وحشت شده بود، با شلیک هوایی و کمین پلیس، ناچار به تسلیم شد.

سرهنگ القاصی گفت: پس از دستگیری سارق و اعترافات وی و همدستانش، پلیس شیراز با هماهنگی مراجع قضایی وارد مخفیگاه باند سارقان در یکی ازروستا‌های اطراف شیراز شد.

وی گفت: در این عملیات که با ۸ نفر از نیرو‌های پلیس انجام شد، سردسته سارقان دستگیر و به همراه یک قبضه سلاح کلاش، ۱۳ فشنگ جنگی، ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، ۳ حقه وافور و مقادیری مواد مخدر به همراه چند دستگاه موتورسیکلت سرقتی که پس از مخدوش کردن شماره‌های بدنه آماده فروش بودند توقیف و به مراجع قضایی ارسال شد.

انتهای پیام/ن

دستگیری سارقان در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.