مدیر صندوق امداد ولایت کهگیلویه وبویراحمد گفت: این صندوق در شش‌ماهه نخست امسال ۳۳ میلیارد و ۶۸۲ میلیون تومان وام اشتغال به مددجویان متقاضی پرداخت‌کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  علی نادری مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان گفت: این میزان وام به ده هزار و ۳۶ مددجوی متقاضی پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه از مبلغ یاد شده، ۱۷ میلیارد و ۹۶۳ میلیون تومان وام کارگشایی به پنج هزار و ۷۳ مددجو در بخش‌های مختلفی ازجمله ازدواج، هزینه تحصیل، جهیزیه و درمان پرداخت شده است گفت: ۱۵ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی نیز به چهار هزار و ۹۶۳ متقاضی اعطا شده است.

علی نادری با اشاره به اعطای شش میلیارد و ۷۰۳ میلیون تومان وام خودکفایی و کارگشایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان در شش ماهه نخست سال گذشته گفت: پرداخت وام‌های اشتغال زایی و کارگشایی به مددجویان در مدت مشابه سال جاری به ترتیب ۷۱ و ۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان با بیان اینکه هزارو ۹۰۰ مددجو با اعتبار هفت میلیاردو ۸۸۶ میلیون تومان در نوبت دریافت وام کارگشایی هستند گفت: همچنین ۱۱۸ نفر نیز متقاضی دریافت تسهیلات اشتغال به مبلغ دو میلیارد و ۶۳۶ میلیون تومان هستند.

نادری با بیان اینکه با توجه به نوع طرح‌های خودکفایی مبلغ وام‌های اعطا شده متفاوت است افزود: در این صندوق تسهیلات به‌صورت قرض‌الحسنه و با حداقل کارمزد به متقاضیان پرداخت می‌شود و هر شعبه از صندوق قرض‌الحسنه کمیته امداد مانند شعب بانک‌های متصل به شبکه شتاب، همه خدمات متداول در شبکه بانکی کشور را به مشتریان خود ارائه می‌کنند.

مدیر امور شعب صندوق قرض‌الحسنه استان گفت: هر شخص حقیقی یا حقوقی می‌تواند در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت به نام خود و یا اشخاص دیگر مبادرت به افتتاح حساب سپرده قرض‌الحسنه کند.

 

انتهای پیام/ش

پرداخت وام خودکفایی و کارگشایی به مددجویان استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.