واژگونی اتوبوس ۱۴ کشته و ۲۴ مجروح در جاده سوادکوه برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر صالح طبری رییس اورژانس مازندران گفت:در واژگونی اتوبوس تاکنون ۱۴ نفر کشته شده اند.

وی افزود: در این حادثه تا کنون ۲۴ نفر نیز مجروح شده اند.

صالح طبری گفت: مصدومان این حادثه که ۹ نفر خانم و ۱۵ نفر آقا بودند به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران اعلام کرد: در ساعت ۱۸:۴۶ خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام شد.

آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ورسک، پل سفید، زیراب، یک آمبولانس پشتیبان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از ساری به همراه دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های فیروزکوه و سه دستگاه آمبولانس از هلال احمر به محل حادثه در منطقه دوگل اعزام شدند.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران نیز گفت: اتوبوس تعاونی هفت در مسیر تهران به گنبد عصر امروز در منطقه دوگل سوادکوه به پهلو واژگون شد.

وی افزود: علت سقوط اتوبوس به دره هنوز مشخص نیست ولی احتمال نقص فنی بسیار زیاد است چون به طول یک کیلومتر تا محل حادثه کنترل اتوبوس از دست راننده خارج شده بود.

وی گفت : علت وقوع حادثه، میزان خسارت و تعداد مصدومان احتمالی این حادثه در دست بررسی است که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد .

حادثه رانندگی در جاده سوادکوه با ۱۲ کشته و ۲۴ زخمی +تصاویر

حادثه رانندگی در جاده سوادکوه با ۱۲ کشته و ۲۳ زخمی

حادثه رانندگی در جاده سوادکوه با ۱۲ کشته و ۲۳ زخمی

تلاش بی وقفه نجاتگران جمعیت هلال احمر استان برای نجات مسافران اتوبوس تهران - گنبد

روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران اعلام کرد، عصر امروز یک دستگاه اتوبوس تهران به گنبد کاووس دچار سانحه شد و تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان کشته و زخمی شدند.

این اتوبوس که از تعاونی ٧ اعزام شده بود در منطقه دوگل در محور سوادکوه پس از دست دادن تعادل و برخورد به دیواره، از پهلو در جاده واژگون شد و بر اثر آن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان جان خود را از دست دادند.

براساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر مازندران، پس از اعلام این خبر به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان (eoc)، بالافاصله سه تیم عملیاتی از پایگاه‌های جوارم، گدوک و ارفع ده به منطقه اعزام شدند.

با توجه به وخامت إوضاع و گسترده بودن ابعاد این حادثه، ٣ تیم عملیاتی از شهرستان سوادکوه و یک تیم از شهرستان‌های بابل، قائمشهر، جویبار، نکا و سه تیم از ستاد جمعیت استان با آمبولانس و تجهیزات کامل به سرپرستی معاون امداد و نجات جمعیت استان به منطقه اعزام شدند.

هم اکنون، با توجه به تلاش بی وقفه نجاتگران و امدادگران جمعیت هلال احمر همراه با سایر عوامل امدادی برای امدادرسانی و نجات مسافران، گزارش‌های تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود. 

حادثه رانندگی در جاده سوادکوه با ۱۲ کشته و ۲۳ زخمی

 

حادثه رانندگی در جاده سوادکوه با ۱۲ کشته و ۲۳ زخمی

 

حادثه رانندگی در جاده سوادکوه با ۱۲ کشته و ۲۳ زخمی

هم اکنون معاون درمان‌علوم پزشکی و رئیس اورژانس مازندران با حضور در بیمارستان شهدای زیراب کار‌های درمانی مصدومان را پیگیری می‌کنند.

حادثه رانندگی در جاده سوادکوه با ۱۲ کشته و ۲۳ زخمی

بازگشایی جاده سوادکوه و جمع آوری صحنه حادثه توسط کارشناسان پلیس راه و اداره راهداری

پلیس مازندران اعلام کرد : سرهنگ نیازی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران ساعتی پیش به همراه سرهنگ صفرپور معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان با حضور در منطقه "دو گل" محور سوادکوه به بررسی اقدامات و فعالیت‌های پلیس و گروه‌های امداد ونجات جاده‌ای در کمک به مصدومان و انتقال آنان به مرکز درمانی پرداخت.

وی در حاشیه این بازدید از بازگشایی جاده سوادکوه  و جمع آوری صحنه حادثه توسط کارشناسان پلیس راه و اداره راهداری خبر داد و افزود: علت تامه حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

سرهنگ نیازی با حضور در بیمارستان شهدای زیراب از مصدومان این حادثه عیادت کرد و از نزدیک به مشکلات آنان رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

انتقال برخی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس جاده سوادکوه

برخی از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس هم اکنون به دلیل وخامت حال از بیمارستان شهدای زیراب به بیمارستان‌های شهر‌های اطراف انتقال داده شد.

حادثه رانندگی در جاده سوادکوه با ۱۲ کشته و ۲۴ زخمی +تصاویر

اسامی زخمی‌های حادثه واژگونی اتوبوس در سوادکوه مازندران

دکتر صالح طبری رئیس اورژانس مازندران اسامی زخمی‌های حادثه واژگونی اتوبوس در منطقه دوگل (به فتح گاف) سوادکوه را اعلام کرد.

وی افزود:مریم براری، پارمیس ازموده، مهرانه مصطفوی، سید حسین موسوی، موسی محمدخانی، فاطمه و صفیه کوهکن، آتنا حسن پور، حسن حسنی، محمود فرجی، علی زارعی، عبدالعزیز صحنه، اعظم جهان تیغ، عشرت فصلی، اقبال صارانی، حسن زمانی، جلال غفاری، مهدی کهنسال، عبدالرحمان آرش، فاطمه حسینی، رضا آهنگر، عیسی جهان تیغ و معصومه حسن پور در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده سوادکوه جان باختند.

 رئیس اورژانس مازندران گفت: هویت یکی از زخمی‌ها مشخص نشده است.

انتهای پیام/آ

حادثه مرگبار در جاده سوادکوه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
سلام
۰۰:۳۱ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
تسلیت میگم و خداقوت به خبرنگاران جوان که اینقدر با سرعت و دقیق خبرها را اطلاع رسانی می کنند .
Germany
وطنم
۰۰:۳۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۶
سلام خسته نلاشید خبرنگاران جوان وطنم، صد حیف که هموطنان عزیزمون رو امشب از دست دادیم .کی میخواد این سوانج جاده ای تراژدی ترمز نگرفتن و نقص فنی تموم بشه