محموله تجهيزات پزشكی و قطعات رايانه ای خارجی قاچاق به ارزش 6 ميليارد ريال ازسوی ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان نائين شناسايی و توقيف شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "صادق كاظم زاده" فرمانده انتظامي شهرستان نائين گفت: ماموران انتظامي ايستگاه ايست و بازرسي شهيد شرافت اين فرماندهي حين کنترل خودروهاي عبوري به سه دستگاه كاميون كه از جنوب كشور به سمت تهران درحركت بودند مشكوك و آنها را متوقف كردند .

وي با بيان اينكه بررسي هاي صورت گرفته حاكي از عدم همخواني بارنامه با بار خودرو بود افزود: در يكي از اين كاميون ها  تعداد هزار و 400 كارتن قطعات الكترونيكي و رايانه اي و در دو كاميون ديگر 203 عدد ويلچر برقي بود كه همگي فاقد مدارك مثبته گمركي و به صورت قاچاق بارگيري شده بودند.

فرمانده انتظامي شهرستان نائين عنوان داشت: برابر اعلام كارشناسان ارزش محموله هاي كشف شده 6 ميليارد و 200 ميليون ريال برآورد شده است.

سرهنگ كاظم زاده خاطر نشان ساخت: در اين رابطه سه نفر دستگير و همراه با پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نائين با بيان اينكه قاچاق کالا ضمن اينكه به توليدات داخلي كشور ضربه مستقيم مي زند باعث بيكاري جوانان و اخلال در نظام اقتصادي مي شود اظهار داشت: پليس با جديت و قاطعيت تمام برخورد با قاچاقچيان كالا و اخلالگران در نظام اقتصادي كشور را در اولويت برنامه هاي خود قرار داده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار