نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه «اربعین» سبب زنده ماندن قیام عاشورا شد، گفت: مرحوم شیخ صدوق ۵۲ روایت راجع به ثواب زیارت امام حسین(ع) نقل کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ آیت الله سید احمد میرعمادی در سخنانی با اشاره به فرا رسیدن اربعین حسینی(ع) گفت: در نهضت عاشورا، اربعین جایگاه والایی دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه مراجعت اهل بیت از شام به کربلا جایگاه اربعین را در فرهنگ تشیع تثبیت کرده است، بیان داشت: زیارت امام حسین(ع) به عنوان انسانی کامل، امام معصوم و ولی خدا از فضیلت و ثواب فوق العاده ای برخوردار است.

آیت الله میرعمادی بیان کرد: مرحوم شیخ صدوق ۵۲ روایت راجع به ثواب زیارت امام حسین(ع) نقل کرده و می گوید که بر اساس روایات زیارت امام حسین(ع) زیارت خدا است.

وی با بیان اینکه زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین فضیلت بیشتری دارد، ادامه داد: یکی از نشانه های مومن زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین ذکر شده است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه در اربعین با تدبیر الهی و اقدام اهل بیت یاد نهضت عاشورای حسینی(ع) برای همیشه در دل ها زنده ماند.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه اربعین سبب زنده ماندن قیام امام حسین(ع) شد، گفت: اربعین سبب شد که حادثه عاشورا در دل ها زنده بماند و همچنان در جوشش و خروش باشد.

انتهای پیام/د


۵۲ روایت از ثواب زیارت امام حسین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.