معاون آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۱۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در معابر شهر یاسوج در سه ماه اخیر جمع‌آوری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ طهمورث گودرزی  معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان گفت: نصب هرگونه انشعاب در معابر و جلوی مغازه‌ها باید با خرید انشعاب و صدور مجوز‌های قانونی انجام شود.

وی با بیان اینکه نصب انشعاب آب همچنین باید با نظارت کارشناسان آب و فاضلاب انجام شود، افزود: سالانه بخش زیادی از آب شرب تولیدی از طریق انشعاب‌های غیرمجاز به هدر می‌رود.

معاون خدمات مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نوع نگاه به مقوله آب و شیوه تامین این کالای با ارزش باید تغییر کند ادامه داد: شهروندان باید بدانند که آب شرب با صرف هزینه‌های بالا و زحمات فراوان به دست آن‌ها می‌رسد و به همین دلیل اسراف و هدر دادن این کالای با ارزش به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با ابزار مختلف فرهنگی و قانونی سعی در جلوگیری از هدر رفت آب و جمع‌آوری انشعاب‌های غیرمجاز را دارد ادامه داد: یکی از مصادیق، انشعاب‌های غیرمجاز موجود در معابر شهر‌های هستند که متاسفانه هیچ متولی خاصی هم ندارند.

 

انتهای پیام/ش

جمع آوری انشعاب غیرمجاز آب در معابر یاسوج 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.