7 لژیونر کشورمان امروز ( یکشنبه ) در رقابت های فوتبال اروپا به میدان می روند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های فوتبال اروپا امروز ( یکشنبه ) ادامه می یابد و لژیونرهای کشورمان نیز به میدان خواهند رفت.

ابتدا از ساعت 14 و در چارچوب هفته شانزدهم لیگ روسیه آنژی به مصاف آمکار می رود و به احتمال زیاد سعید عزت اللهی در این مسابقه حضور خواهد داشت.

از ساعت 16 هم کریم انصاری فرد همراه با المپیاکوس با پلاتانیاس تقابل می کند و شارلوآ نیز با دراختیارداشتن کاوه رضایی، مهاجم ایرانی خود از ساعت 16:30 به مصاف رویال می رود.

شارلوآ صدرنشین رقابت های لیگ بلژیک است و تلاش می کند تا با پیروزی در این مسابقه همچنان در رده نخست رقابت های لیگ این کشور قرار بگیرد.

از ساعت 17 و در رقابت های لیگ سوئد، اسکیلستونا به مصاف سیریوس می رود. اسکیل که علیرضا حقیقی را در اختیار دارد، درصدد است تا بتواند به پیروزی برسد.

علیرضا حقیقی در نیم‌فصل اول لیگ برتر سوئد مصدوم شد اما از زمان درمانش در 16 بازی به میدان رفت و به لحاظ آماری بسیار خوب کار کرد. طبق آمار و ارقام سایت لیگ برتر سوئد، او در 74 درصد موقعیت‌های تیم حریف، نجات‌دهنده تیم اسکیلستونا بود که همین مسئله علیرضا حقیقی را در میان دروازه‌بان‌های برتر قرار می‌دهد. قرارداد علیرضا حقیقی با تیم اسکیلستونا رو به پایان است و هنوز مشخص نیست دروازه‌بان 29 ساله ایرانی به کدام تیم خواهد پیوست.

اما از ساعت 19، 2 لژیونر ایرانی در پرتغال و روسیه به مصاف حریفان می روند. امیرعابدزاده که به تازگی به تیم ملی فوتبال کشورمان هم دعوت شده همراه با ماریتیمو به مصاف فرینسه می رود. یاران عابدزاده در 10 بازی اخیر 19 امتیاز کسب کردند و پس از غول های پرتغالی در رده پنجم جدول لیگ این کشور قرار دارند.

همچنین سردار آزمون هم که در این فصل عملکرد ضعیفی داشته با روبین کازان مقابل زینت سن پترزبورگ قرار می گیرد. روبین با 18 امتیاز در رده دهم قرار داردو زنیت پس از لوکوموتیو دوم است.

در آخرین دیدار لژیونرهای اروپایی نیز از ساعت 22، اوستنده با رضاییان به مصاف زوله می رود.

در بین ل‍ژیونرهای اروپایی، امیرعابدزاده، میلاد محمدی، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان، احسان حاج صفی، سعید عزت اللهی، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، کریم انصاری فرد، کاوه رضایی، رضا قوچان‌نژاد و سردار آزمون به تیم ملی دعوت شدند و علیرضا حقیقی هم به اردوی تیم ملی دعوت نشد.

انتهای پیام/

ل‍ژیونرها به میدان می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار