رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۰ مربی پرورش اندام در این استان کار آموزش علاقه‌مندان به این رشته را برعهده دارند.

فعالیت ۲۰۰ مربی پرورش اندام در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سیاوش پیروزی  رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این مربیان هم اینک مشغول آموزش به افزون بر سه هزار و ۲۷۰ نفر در سیستان و بلوچستان هستند.

وی بیان کرد: همچنین یک دوره مربیگری با حضور ۷۸ ورزشکار این هیات در سال ۹۴ در سیستان و بلوچستان برگزار شد که هم اینک مدارک مربیگری این افراد صادر شده است.

پیروزی  ادامه داد: ۳۲ نفر از مربیان مرد و ۴۶ نفر از آنان زن هستند که موفق به کسب مدرک مربیگری درجه سه بدنسازی شدند.

وی گفت: هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر با برنامه ریزی‌ها و اقدامات شایسته توانسته وضعیت هیات را در این استان و کشور ارتقا دهد.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان ادامه داد: شمار ورزشکاران این هیات از ۳۰۰ نفر در سال ۹۴ هم اینک به افزون بر سه هزار و ۲۷۰ نفر ارتقا یافته است.

پیروزی  افزود: همچنین تعداد باشگاه‌های فعال بدنسازی و پرورش اندام سیستان و بلوچستان از ۲۸ باشگاه در سال ۹۴ هم اینک به ۸۹ باشگاه افزایش پیدا کرده است که این امر گام مهمی در رشد و توسعه ورزش این استان محسوب می‌شود.

بیش از  ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت ورزشی هستند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار