معاون فرماندار شادگان از برپایی نماز ظهر روز اربعین با حضور زائرین و هیئت های مذهبی در قدمگاه ابوالفضل العباس(ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان گفت: نماز ظهر روز اربعین با حضور زائرین و هیئت های مذهبی و مواکب به امامت امام جمعه شهرستان شادگان برگزار خواهد شد.

وی با تقدیر و تشکر از مسئولان هیئت های مذهبی و موکب داران، بر ضرورت همکاری همه جانبه در راستای رعایت نظم و انضباط، نظاف مسیر تردد، امور بهداشتی و برقراری امنیت تاکید کرد و اظهار داشت: گماردن افراد ویژه برای انتظامات و نظافت در مواکب ضروری است.

آلبوغبیش با اشاره به مصوبات جلسات ستاد اربعین شهرستان تصریح کرد: تمهیدات لازم برای کنترل رفت و آمد وسایل نقلیه و تامین باکس و کیسه زباله به مقدار کافی و چگونگی جمع آوری پسماند مسیر و قدمگاه ابوالفضل العباس(ع) اندیشیده شده و شهرداران و بخشداران در این راستا اقدام خواهند کرد.

معاون فرماندار شادگان اذعان داشت: به منظور بازگشت زائرین از قدمگاه، تعدادی مینی بوس تهیه و تامین شده و زائرین را منتقل و جابجا خواهند کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: در روز اربعین اکیپ های آماده باش ادارات آب، برق، آتش نشانی، امداد هلال احمر و اورژانس ۱۱۵ در مسیر تردد و قدمگاه برای امداد و خدمات رسانی مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/گ

نماز ظهر اربعین در شادگان برپا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار