فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح گفت: نظم و امنیت مراسم اربعین امسال مثال زدنی است.

نظم و امنیت در مراسم اربعین امسال

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار محسن فتحی زاده امروز در جلسه قرار گاه اربعین ناجا که با حضور فرمانده ناجا برگزار شد، بیان کرد: در بازدیدی که وزیر کشور عراق به همراه سفیر کشورمان از پایانه مرزی مهران و طول مسیر پیاده روی زوار داشتند از برقراری نظم و امنیت مطلوب در پایانه مرزی و طول مسیر پل زائر تا پایانه اعلام رضایت کردند.

وی با بیان اینکه تا امروز هیچ مشکلی در تردد زوار در مهران نداشتیم ،اظهارکرد: ان شاءالله در چند روز باقی مانده نیز با تمام توان ماموریت اربعین را انجام خواهیم داد و تدابیر و تمهیدات لازم نیز برای برگشت زائران حسینی(ع) اندیشیده شده است.

سردار فتحی زاده افزود: اقدامات و تمهیدات صورت گرفته تا امروز هیچ مشکل و مسئله خاصی در مرز مهران نداشتیم و ان شاءالله مراسم اربعین امسال مثال زدنی خواهد بود.

وی ادامه داد: نظم و امنیت در مرز بین المللی مهران مثال زدنی بوده ؛ به طوری که در یک شبانه روز بیش از ۱۶۰ هزار زائر بدون هیچ مشکل خاصی از پایانه مرزی مهران عبور کردند و مسئولان عراقی از تردد چنین حجمی از زائر در تعجب و شگفت بودند.

فرمانده قرارگاه اربعین نیروهای مسلح مستقر در مهران در پایان اضافه کرد: هماهنگی و تعامل نیروهای مسلح مستقر در مهران و همکاری خوب زائران با پلیس در این مرز بین المللی از عوامل اصلی موفقیت در ماموریت اربعین بوده و ان شاءالله این روند تا زمان برگشت زائران از مراسم معنوی اربعین حسینی(ع) تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ د

نظم و امنیت در اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.