مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی از افزایش ۶۹ درصدی کمک حامیان به فرزندان محسنین در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمد کلامی مدیرکل کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه حامیان طرح اکرام ایتام در شش‌ماهه نخست سال جاری چهار میلیارد و 900 میلیون تومان به فرزندان معنوی خود کمک کرده‌اند گفت: کمک حامیان استان به ایتام نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو درصد افزایش‌ یافته است.

وی ادامه داد: حدود 30 هزار حامی نیکوکار استان آذربایجان شرقی حمایت از چهار هزار و 118 کودک بی‌سرپرست را بر عهده گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه طرح محسنین شامل آن دسته از خانوارهای نیازمند می‌شود که دارای سرپرست بیمار، معلول، از کار افتاده و یا زندانی هستند، گفت: اکنون 15 هزار و 837 حامی طرح محسنین حمایت از هفت هزار و 541 فرزند نیازمند را در استان آذربایجان شرقی برعهده‌ گرفته‌اند.

کلامی بیان کرد: حامیان محسنین در شش‌ماهه نخست امسال سه میلیارد و 100 میلیون تومان به فرزندان نیازمند کمک کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 69 درصد افزایش‌ یافته است.

وی با بیان این‌که طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند است، گفت: حامیان در این طرح، حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و غیر یتیم را بر عهده می‌گیرند و به‌صورت ماهیانه مبلغی را به‌حساب آن‌ها واریز می‌کنند.

 

انتهای پیام/ش

چهار میلیارد و 900 میلیون تومان حامیان طرح اکرام ایتام دراستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.