رئیس اورژانس کشور گفت: خدمات ارائه‌شده توسط دانشکده علوم پزشکی آبادان به زوار در مرز شلمچه عالی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛دکتر پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در بازدید از خدمات عرصه سلامت در مرز شلمچه افزود: 800 دستگاه آمبولانس در مرزهای منتهی به کشور عراق در حال خدمات‌رسانی هستند.

وی گفت: هر مرز نیز دارای یک بیمارستان اصلی و جنرال است که این بیمارستان در مرز شلمچه مجهز به اتاق عمل، آزمایشگاه، اتاق احیا و درمانگاهی مجهز است که از نیروهای متخصص نیز بهره می‌برد.

رئیس اورژانس کشور با اشاره به این موضوع که 6هزار نیرو به دانشگاه‌های علوم پزشکی منتهی به مرزهای عراق در حال خدمت به زوار اربعین هستند، افزود: این نیروها را متخصصان پزشکی، پیراپزشکی، فوریت‌ها، بهداشت و دیگر حوزه‌ها تشکیل می‌دهند.

وی با اعلام این خبر که مرزهای شرقی کشور نیز توسط نیروهای بهداشت رصد می‌شوند، گفت: کتابی نیز در حوزه آموزش سلامت به زوار اربعین حسینی تقدیم شده است تا در حوزه پیشگیری آموزش‌های لازم را ببینند.

دکتر کولیوند خدمات‌رسانی دانشکده علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه را عالی توصیف کرد و افزود: تلاش‌های صورت‌گرفته توسط دکتر آموزنده، دکتر مقام و تمامی مسئولان امر در این مرز قابل تقدیر است.

وی در پایان گفت: تا به امروز تعداد 27هزار نفر در مرز شلمچه مورد مراقبت‌های بهداشتی و درمانی قرار گرفته‌اند و همگی به سلامت ادامه مسیر داده‌اند.

انتهای پیام/د

بازدید از خدمات عرصه سلامت در شلمچه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.