مدیرشبکه بهداشت ودرمان پیرانشهراز ارائه ۲۲۹۰ خدمت رایگان دو کلینیک سیاردندانپزشکی در پیرانشهرخبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ مجید کاسیان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان پیرانشهر گفت : دو کلینیک دندانپزشکی سیار مجهز به تمام امکانات دندانپزشکی با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال در مناطق بسیار محروم جنوب استان آذربایجانغربی و به‌صورت رایگان ارائه خدمات می‌کنند.

وی افزود : این دو کلینیک سیار به مدت یک هفته در پیرانشهر مستقر بوده و در ده مدرسه ابتدایی خدمات دندانپزشکی را بصورت رایگان ارائه کردند.

کاسیان زاده اضافه کرد : مخاطب این طرح کودکان زیر چهارده سال و زنان باردار هستند که به صورت رایگان ویزیت و درمان می‌شوند .

وی ادامه داد: وزارت بهداشت در یک اقدام ابتکاری تعداد ۸۰ کلینیک سیار دندانپزشکی را جهت ارائه خدمات سلامت دهان و دندان به مناطق محروم کشور اعزام نموده که از این تعداد دو کلینیک سیار نیز به آذربایجان غربی اختصاص یافته است .

کاسیان زاده افزود: این دو کلینیک سیار در طول یک هفته ۲۲۹۰ خدمت از جمله جرم گیری ، ترمیم ، کشیدن دندان ، فیشورسیلانت ، وارنیش فلوراید ، پانسمان ، معاینه ، اموزش بهداشت دهان و دندان و... را بصورت رایگان در روستاهای محروم پیرانشهر انجام دادند.

انتهای پیام/م

بیش از۲۰۰۰خدمت رایگان توسط کلینیک های سیاردندانپزشکی درپیرانشهرارائه شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.