معاون استاندار خراسان‌جنوبی گفت:باید طرح‌های دارای توجیه اقتصادی اولویت تسهیلات در بخش اشتغال خراسان جنوبی باشد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ سرفرازی،معاون استاندار خراسان‌جنوبی عصر امروز در کارگروه تخصصی اشتغال خراسان جنوبی گفت: باید طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و متناسب با نیاز هر شهرستان اولویت تسهیلات اشتغال در خراسان جنوبی باشد.

وی با بیان اینکه جذب به موقع اعتبارات برای اشتغال اهمیت زیادی دارد ،افزود: اولویت پرداخت تسهیلات باید طرح‌های دارای توجیه اقتصادی و متناسب با نیاز هر شهرستان باشد تا منجر به اشتغال واقعی شود.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی گفت:دستگاه‌های متولی، مردم و گروه‌های هدف را در جریان تهسیلات قرار داده و پیگیر باشند تا طرح‌ها به نتیجه برسد.


تعداد بیکاران از آمار ارائه شده بیشتر است


امیرحسنخانی،نماینده مردم فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس نیز در این جلسه گفت: آمار ارائه شده بیکاری واقعی نیست چون در مراجعات مردمی در حوزه‌های انتخابیه تعداد بیکاران از آمار بیشتر است.

وی با بیان اینکه باید تکلیف جداشدن 20 درصد اعتبارات تملک دارایی خراسان جنوبی برای کمک‌های فنی و اعتباری روشن شود،افزود: یارانه تسهیلات در نظر گرفته شده باید در عمل هم پرداخت شود تا مشوقی برای سرمایه گذاری در طرح‌های توسعه‌ای باشد.

نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی نیز در این جلسه درباره تعیین تکلیف 20 درصد اعتبارات تملک دارایی استان گفت: قرار بود این یارانه‌ها در قالب اسناد خزانه اسلامی به بانک‌ها تحویل شود که بانک‌ها مخالفت کردند.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار