اولین فصلنامه تالار هنر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با عنوان "دفتر تئاتر"، پاییز سال جاری در اصفهان منتشر شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، رییس تالار هنر با بیان این خبر گفت: اولين شماره فصلنامه "دفتر تئاتر" كاري از دفتر تخصصي تئاتر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و تالار هنر منتشر شد.

محمدرضا رهبری اظهار داشت: نخستين شماره دو فصلنامه "دفتر تئاتر" در 130 صفحه منتشر شده که شامل پنج مقاله و نقد يازده نمايش بوده که تقريباً در نيمه دوم سال 95 بر روي صحنه رفته اند که از آن جمله می توان به قوی سپید، روز کلاغ، خان و آقای توئیت، اتللو و ... اشاره کرد.

وی افزود: در اولين شماره اين نشريه ابتدا سرمقاله سردبير نشريه(محمدرضا رهبری) با عنوان "عبور از فضاي شفاهي در تئاتر اصفهان" و سپس نوشته هايي از مژگان خالقي، بختيار هواكيميان، حسين فدايي حسين و مرضيه اشرفيان به همراه يك نظر سنجي از جشنواره نمايش هاي بيروني دفتر تخصصي تئاتر و تالار هنر نیز به چاپ رسیده است.

وی تصریح کرد: محمدرضا آريان فر، مرضيه اشرفيان، سوده اميرخاني، فهيمه زاهدي پور، فهيمه سياحيان، مهناز قبادي و مهسا منجزي پور از جمله منتقدین تئاتری هستند که مطالب آنها در حوزه نقد نمايش هاي به اجرا در آمده در تالارهنر در این فصلنامه منتشر شده است.

رئیس تالار هنر ادامه داد: در انتهای این فصلنامه یک نظرسنجي از جشنواره فصلي تئاتر آمده كه نگاهي از منظر علوم اجتماعي به نمايشهاي خياباني اجرا شده در جشنواره خياباني تئاتر اصفهان داشته است.

رهبری خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای تهیه اولين شماره نشريه "دفترتئاتر" می توانند به محل تالار هنر واقع در خیابان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.