نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران فردا یکشنبه به صورت فوق العاده برگزار می‌شود.

جلسات شورای شهر تهران همچنان روی نوار بی‌بهرگیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نوزدهمین جلسه رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ساعت 8 و 45 دقیقه صبح فردا چهاردهم آبان ماه  به صورت فوق العاده برگزار می شود.

در این جلسه پس از قرائت آیاتی از قرآن کریم، محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون اجتماعی و فرهنگی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و همچنین زهرا صدر اعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و خدمات به ایراد نطق پیش از دستور  خود می‌پردازند.

پس از آن طرح سیاست‌های اجرایی و الزامات تدوین لایحه بودجه سال 1397 شهرداری تهران که یک فوریت آن در هشتم آبان ماه سال جاری به تصویب رسیده است، مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد و گزارش آن از طریق کمیسیون برنامه و بودجه در صحن شورای شهر خوانده می‌شود.

در ادامه جلسه نوزدهم، اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران به انتخاب 3 کارشناس صاحب نظر قرآنی برای عضویت در کمیته برنامه‌ریزی و نظارت می‌پردازند که بر اساس آن شهرداری تهران به حمایت از اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی ملزم می‌شود. لازم به ذکر است که انتخاب این کارشناسان به پیشنهاد کمیسیون اجتماعی و فرهنگی در هفتم آبان ماه سال جاری در شورای شهر مطرح شده است.

انتخاب 3 نفر از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی به منظور عضویت در شورای هماهنگی بر اساس مصوبه آئین نامه شورای هماهنگی فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی شهرداری تهران که در تاریخ یکم اسفندماه سال 94 با توجه به پیشنهاد کمیسیون اجتماعی و فرهنگی ابلاغ شده بود، موضوع دوم  مورد بررسی اعضای شورای اسلامی شهر تهران در نوزدهمین جلسه خواهد بود.

اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به بررسی اعتراض مالک پلاک ثبتی می‌پردازند و در این راستا  طبق نظریه کمیسیون ماده 7 آئین نامه اجرایی ماده  1 قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز  در شهرها، کمیسیون شهرسازی و معماری گزارش نهایی  خود را که در تاریخ ششم آبان ماه سال جاری صادر شده است، را را ارائه می‌دهد.

گفتنی است، نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران در ساعت 11 پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
بسیار عالی
آخرین اخبار