جانشين فرمانده کل سپاه با تاکيد بر شکست آمريکا در همه توطئه هاي چند دهه خود بر ضد ملت ايران،گفت: خورشيد قدرت ظاهری آمريکا در حال غروب است و قرن جديد قرن ظهور اسلام است.

به گزارش گروه استان ها ی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سلامی که در جمع تظاهر کنندگان يوم الله سيزدهم آبان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) سخن می گفت تصریح کرد: آمريکائيها چه بخواهند چه نخواهند بايد با اين واقعيت زندگی کنندکه قرن جدید قرن ظهور اسلام است.

جانشين فرمانده کل سپاه گفت: نظام جمهوری اسلامی و ملت ايران امروز قدرتمند و آماده اند و آينده را رصد می کنند و می ايستند.

سردار سلامی با اشاره به هجمه جديد آمريکا به سپاه پاسداران، هدف آنان از اين توطئه را جدا کردن ملت از سپاه ارزيابی کرد و افزود: ملت ايران می داند تهاجم آمريکا با اساس ملت ايران است و با قدرتی جديد به نام ايران مخالفند.

جانشين فرمانده کل سپاه تصريح کرد: سپاه روح توزيع شده در قلب و فدايی و پيشمرگ ، و پيکر پاسداران سنگر عرض و آبروی ملت است و سپاه و ملت يکی و جدا ناپذير هستند.

سردار سلامی با اشاره به افزايش روز افزون نفوذ و قدرت منطقه ای و بين المللی ايران و تاثير و الهام رو به گسترش ملتهای مظلوم و مسلمانان از جمهوری اسلامي ايران به رغم توطئه های متعدد آمريکا گفت: خطور نکردن گزينه  نظامی در ذهن آمريکائيان ، امروز يک واقعيت است چرا که می دانند هر گزينه نظامی در منطقه محو کامل صهيونيستها را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/س

سفر سردار سلامی به قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.