مردم ولایتمدار شیعه و سنی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

فریاد مرگ بر آمریکا در ایرانشهر طنین انداز شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، خیابان های شهر میزبانان ولایت امروز مملو از قشرهای مختلف مردم پیر و جوان، زن و مرد، دانشجو و دانش آموز، بازاریان، مسئولان و مدیرانی بود که با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل»، نفرت و انزجار خود را از سیاست‌ های آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند.


شرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان با حمل پلاکاردهایی که جملات ضد استکباری بر آن حک شده بود و سر دادن فریادهای کوبنده نشان دادند که هرگز از تلاش برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی دست بر نمی دارند.


مشت های گره کرده دانش آموزان هنگام سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «الله اکبر»، «خامنه ای رهبر» که به صورت یکپارچه و هماهنگ سر می دادند نمادی از سازش ناپذیری ملت همیشه مقتدر ایران را با شیطان بزرگ به نمایش گذاشت.


امام جمعه ایرانشهر در جمع راهپیمایان گفت: آمریکا باید بداند که ملت ایران همانگونه که تا به امروز در مقابل زورگویی ها و زیاده خواهی های استکبار جهانی ایستادگی کرده اند از این پس نیز حرکت در این مسیر را مقتدرانه ادامه می دهند.


حجت الاسلام سیدشجاع الدین ابطحی با گرامیداشت فرا رسیدن 13 آبان و روز دانش آموز، افزود: ملت ایران با حضور حماسی و سراسر اقتدار خود بار دیگر در چنین روزی به صحنه آمده و سیلی محکمی بر ایادی استکبار زدند.


وی از حضور با شکوه مردم ایرانشهر در راهپیمایی 13 آبان تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

راهپیمای13 آبان در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار