زمین چمن و پیست ورزشگاه شهید حیدریان قم برای اجرای تعمیرات تعطیل شد

زمین چمن و پیست ورزشگاه شهید حیدریان قم برای اجرای تعمیرات به مدت 2هفته تعطیل شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛از امروز شنبه تمامی سانس‌های زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان و پیست آن برای استفاده کنندگان به طور کلی به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود و این تعطیلی به منظور انجام عملیات تعمیر پیست تارتان صورت می‌گیرد.

محمد حاجی‌زاده ،مدیر زمین چمن و پیست ورزشگاه شهید حیدریان ، با تأیید تعطیلی این مجموعه برای مدت تقریبی ۲ هفته‌ای اعلام کرد برنامه تعمیر پیست دو و میدانی ورزشگاه شهید حیدریان از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم در دست اقدام قرار گرفته است.

این در حالی است که پیست تارتان ورزشگاه شهید حیدریان قم از زمان راه اندازی با مشکلات زیادی همراه بوده و پیمانکار این پیست نیز طی یک مرحله اقدام به تعمیر این پیست دو و میدانی کرده بود اما مشکلات زیر ساختی در نحوه اجرای پوشش تارتان روی پیست ورزشگاه حیدریان سبب شده بود پس از مدت کوتاهی وضعیت نامناسبی برای این پیست ایجاد شود.

علاقمندان به ورزش و به ویژه دو و میدانی کاران قمی بارها از وضعیت پیست دو و میدانی ورزشگاه شهید حیدریان قم انتقاد کرده بودند زیرا این پیست در حال حاضر در نقاط بسیار زیادی با کنده شدن پوشش تارتان و سوراخ بر روی سطح پیست مواجه است.

قرار است سازمان توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور که مجری این پیست است و پیمانکار آن زیر نظر این سازمان اقدام به اجرای پوشش تارتان کرده عملیات تعمیر پیست ورزشگاه شهید حیدریان بر به عهده بگیرد. این پیست به عنوان محل اصلی تمرین دو و میدانی کاران قمی و پایگاهی برای ورزش همگانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ح

تعطیلی زمین چمن وپیست ورزشگاه شهیدحیدریان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.