وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به مناسبت یوم الله 13 آبان متنی را در خصوص جمله امام راحل خطاب به دبستانی ها در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

تعبیر جمله به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز ملی مبارزه با اسکتبار جهانی و تسخیر لانه جاسوسی در تقویم تاریخ ملت ایران آنقدر بزرگ و عبرت آموز است که 13 آبان را به یوم الله تبدیل کرده، روزی که دانشجویان پیرو خط امام با ایمان به دشمنی های امریکا و شعار واحد "مرگ بر امریکا" سفارت این کشور را به تسخیر خود درآوردند.

هر سال که به روز مبارزه با اسکتبار جهانی نزدیک می شویم رسانه ها تلاش می کنند تصاویر و ویدئوهایی از خباثت  دشمن اول ملت ایران به تصویر بکشند و مردم خود را در اعلام انزجار از سیاست های امریکا با رسانه ها همراه کرده و شکوهی دیگر در راهپیمایی را به نمایش بگذارند.

حالا که شبکه های اجتماعی نیز به ارتباطات جان تازه ای داده است واکنش به این روز در میان کاربران بسیار دیده می شود، همه مردم از اقشار مختلف اعم از سیاسی و غیر سیاسی با شعار مرگ بر امریکا پُست های خود را در فضای مجازی منتشر می کنند.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز با انتشار پستی در خصوص 13 آبان خود را همراه دیگر کاربران در فضای مجازی کرده است.

وی در پست خود نوشته است:

" پیر جماران (ره) می‌گفت؛ 'امید من به شما دبستانی‌هاست.' حالا با گذر زمان امیدهای امام و رهبری، دارند می‌شوند وارثان این انقلاب.

از داریوش رضایی نژاد تا محسن حججی پرچم علم و ایمان به دوش گرفتند و با خون پاکشان پای میثاق دبستانی های دیروز را با امام حاضرشان مُهر کردند.

روز دانش‌آموز که همزمان با روز مبارزه با استکبار است را گرامی می‌داریم".

تعبیر جمله

انتهای پیام/

پست اینستاگرامی وزیر ارتباطات در خصوص 13 آبان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۶
درود بر اقای وزیر
آخرین اخبار