مراسم بزرگداشت و راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور گسترده دانش آموزان و اقشار مختلف مردم آران و بیدگل در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،پیش از ظهر شنبه، دانش آموزان و مردم شهید پرور آران و بیدگل با شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته و بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی کوبیدند.

حجت الاسلام محدث، در محل مصلای نماز جمعه آران و بیدگل اظهار داشت: بزرگترین دشمن کشورهای دنیا، دولت تروریست، جنایتکار، ظالم، متجاوز و ستمگر در سطح بین الملل کشور غارتگر آمریکا و اسرائیل غاصب است.

وی ابراز داشت: جنگ امروز جنگ رودرو و فیزیکی نیست پس دانش آموزان با دانش خود و با استفاده از نیروی ایمان باید در مقابله با استکبار جهانی بیاستند.

استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم تاکید کرد: آمریکا امروز ادعای مذاکره با ایران را دارد اما هنوز دست از تهدیدها، ترورها، ظلم و ستم، حمایت از رژیم صهیونیستی برنداشته است و این ادعای دروغین آمریکا به دنیا را اثبات می کند.

وی با بیان این که ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار است، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران با هر کسی که به دنبال زورگویی، ظلم به مظلوم و تجاوز به حقوق و حریم دیگران باشد، مبارزه می کند.

در این مراسم قشرهای مختلف مردم به یاد شهدای ۱۳ آبان ۱۳۵۸ و به منظور اعلام انزجار از مستکبران، از میدان ها و مدارس مختلف شهرستان تا مصلای نماز جمعه این شهر راهپیمایی کردند.

مردم دارالشهدای آران و بیدگل پس از تجمع در مصلای نماز جمعه، با حمل پرچم های جمهوری اسلامی ایران و پلاکاردهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از ارزش های اسلامی و انقلابی نشان دادند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در آران وبیدگل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.