معاون بسیج مستضعفان کشور با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در این دیدار گفت: امروز رهبر معظم انقلاب پرچم‌دار مبارزه با منافقان و مبارزه با استکبار جهانی هستند و در این میدان جلوتر از همه حرکت می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: خیلی‌ها با این بهانه که ما نباید از رهبری جلوتر حرکت کنیم، خود را از سنگر‌های مبارزه علیه جبهه استکبار و منافقان عقب کشیده‌اند، در حالی که در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان جلوتر از امام راحل حرکت می‌کردند.

امام جمعه قزوین اضافه کرد: اگر کار‌ها و برنامه‌ها را با نقشه‌های انسانی ریل‌گذاری کنیم، کار‌ها نتایج ملموسی نخواهند داشت، اما اگر با نقشه الهی و دینی برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری کنیم، دغدغه‌های رهبری محقق خواهند شد.

نماینده، ولی فقیه در استان تاکید کرد: اگر بصیرت در جامعه ارتقا پیدا کند و همه قرآن و اهل بیت (ع) را معیار کار‌ها قرار دهند، هماهنگی و هم‌افزایی به وجود می‌آید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محرابی برای شرکت و سخنرانی در راهپیمایی ضد استکباری دانش‌آموزان و دانشجویان به قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام/

سفر معاون بسیج مستضعفان کشور به قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.