فرمانده سپاه عاشورا گفت : ما با تاسی از شعار هیهات من الذله با تمام توان در برابر هرگونه اقدام خصمانه آمریکایی ها مقاومت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سردار غلام عسکرکریمیان فرمانده سپاه عاشورا امروز در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان تبریز گفت: تجربه نشان داده است با تمام توان مقابل آمریکایی ها خواهیم استاد هرچقدر از اصول و مواضع انقلابی خود عقب نشینی کنیم دشمن جلوتر خواهد امد به همین دلیل باید خط مقدم دفاع از کشور را باید به مرز های دشمن ببریم.

وی گفت : دولت مستکبر امریکا دشمن دیرینه اسلام ، انقلاب اسلامی و مردم ایران است و هرگز نباید در برابر استکبار جهانی کوتاه بیاییم.

سردار کریمیان تصریح کرد : امروز همه اسلام در برابر همه کفر قرار گرفته و پرچمدار این نبرد ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد : دشمن نتوانست در سالهای اخیر با ایران جنگ نظامی به راه بیندازد و نخواهد توانست چون می داند اگر شروع کننده نبرد باشد هرگز پایان دهنده آن نخواهد بود.

وی با اشاره به توطئه های غربی ها علیه کشورمان افزود : هم اکنون در سه محور جنگ نرم ، جنگ اقتصادی و جنگ امنیتی از انقلاب اسلامی و مردم کشورمان دفاع می کنیم.

این فرمانده ارشد نظامی استان اقدام سیاسی دیپلماتیک و تشدید تحریمها را رویکرد جدید دشمن در مقابله با مردم ایران دانست و خاطرنشان کرد : نمونه بارز توطئه ها و بدعهدی آمریکا آن را در برجام دیدیم و امروز سران کاخ سفید اصلی ترین نقض کنندگان برجام هستند.

وی با اشاره به نقش رهبری الهی در عصر حاضر گفت: امام خمینی طلایه دار مبارزه با یزیدیان زمان یعنی آمریکا و امام خامنه ای پرچمدار اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی در جهان و خار چشم دشمنان است و امروز حول محور ولایت فقیه قوی تر از همیشه به پیش می رویم.

سردار کریمیان تاکید کرد : نوجوانان و جوانان کشورمان باید با جریان سازی ارزشی و بصیرت از انقلاب حفاظت کنند تا به دست صاحب اصلی اش بسپارند

فرمانده سپاه عاشورا افزود : ما با قدرت و اقتدار دشمن را در هر جبهه ای لازم باشد منکوب خواهیم کرد و ترامپ ها و اوباماها و بوش ها و کارترها هیچ غلطی نمی توانند بکنند چنان که تاکنون نتوانسته اند.

وی گفت : از مسئولان دولت جمهوری اسلامی می خواهیم در مراکز بین المللی از حق مردم ایران دفاع کنند و هرگز به غربی ها اعتماد نکنند چرا که تجربه های تلخی درباره اعتماد به دشمن داریم.

 

انتهای پیام/ش

راهپیمایی 13 آبان درتبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.